SLEDENJE NAROČILA
INFORMACIJE O DOSTAVI IN STROŠKIH
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bomo s tem lahko vaše naročilo izpolnili bolj učinkovito.
Cena dostave paketa je izračunana na podlagi povprečne teže in vrednosti vseh paketov, ki jih podjetje HIšKA Drobnarij pošilja preko Pošte Slovenije. V primeru, da teža in vrednost posameznega spletnega naročila močno izstopa od povprečne teže in vrednosti vseh poslanih paketov podjetja HIšKA Drobnarij, si pridružujemo pravico, da za strošek dostave obremenimo naročnika in ga o tem predhodno obvestimo.
___________________________
NAČINI PLAČILA
HIšKA Drobnarij omogoča naslednje načine plačila

1. NAČIN
GOTOVINA
Z gotovino ob osebnem prevzemu.

2. NAČIN
KARTIČNO
S plačilno kartico preko SumUp.
Vse izdelke odpošljemo v 3 delovnih dneh po potrditvi naročila, ki ga prejmete na svoj elektronski naslov.

3. NAČIN
PO PREDRAČUNU
Z nakazilom na račun HIšKA Drobnarij po ponudbi/predračunu**
Kje je moje naročilo?
Tudi HIšKA pozna občutek ob spletnem nakupovanju, ko kar ne more in ne more dočakati, da naročeno dobi v roke. 🙂
Ker gre vsa pošta iz HIšKE Drobnarij priporočeno naprej, prejmemo kodo za sledenje naročilu. Če vašega naročila naslednji dan ali v največ 3 dneh ne bo pri vas, nam pišite (info@hiskadrobnarij.si) in posredovali vam bomo vašo kodo, ki jo vpišete v obrazec na spletni strani Pošte Slovenije (https://sledenje.posta.si/).
Ker gre vsa pošta iz HIšKE Drobnarij priporočeno naprej, prejmemo kodo za sledenje naročilu. Če vašega naročila naslednji dan ali v največ 3 dneh ne bo pri vas, nam pišite (info@hiskadrobnarij.si) in posredovali vam bomo vašo kodo, ki jo vpišete v obrazec na spletni strani Pošte Slovenije (https://sledenje.posta.si/).
Tako boste v vsakem trenutku vedeli, kje je vaša pošiljka, in se lahko že vnaprej veselili njenega prihoda! 🙂