SLEDENJE NAROČILA

Za sledenje vašemu naročilu vnesite ID naročila v spodnje polje in kliknite gumb "Sledi". ID naročila najdete na računu in v potrditvenem e-poštnem sporočilu, ki bi ga morali prejeti.

INFORMACIJE O DOSTAVI IN STROŠKIH

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bomo s tem lahko vaše naročilo izpolnili bolj učinkovito.

Cena dostave paketa je izračunana na podlagi povprečne teže in vrednosti vseh paketov, ki jih podjetje HIšKA Drobnarij pošilja preko Pošte Slovenije. V primeru, da teža in vrednost posameznega spletnega naročila močno izstopa od povprečne teže in vrednosti vseh poslanih paketov podjetja HIšKA Drobnarij, si pridružujemo pravico, da za strošek dostave obremenimo naročnika in ga o tem predhodno obvestimo.

___________________________

NAČINI PLAČILA

HIšKA Drobnarij omogoča naslednje načine plačila
gotovinsko plačilo
1. NAČIN

GOTOVINA

Z gotovino ob osebnem prevzemu.

Credit card
2. NAČIN

KARTIČNO

S plačilno kartico preko SumUp.

Vse izdelke odpošljemo v 3 delovnih dneh po potrditvi naročila, ki ga prejmete na svoj elektronski naslov.    

Po predračunu
3. NAČIN

PO PREDRAČUNU

Z nakazilom na račun HIšKA Drobnarij po ponudbi/predračunu**

Kje je moje naročilo?

Tudi HIšKA pozna občutek ob spletnem nakupovanju, ko kar ne more in ne more dočakati, da naročeno dobi v roke. 🙂
Ker gre vsa pošta iz HIšKE Drobnarij priporočeno naprej, prejmemo kodo za sledenje naročilu. Če vašega naročila naslednji dan ali v največ 3 dneh ne bo pri vas, nam pišite (info@hiskadrobnarij.si) in posredovali vam bomo vašo kodo, ki jo vpišete v obrazec na spletni strani Pošte Slovenije (https://sledenje.posta.si/).

Tako boste v vsakem trenutku vedeli, kje je vaša pošiljka, in se lahko že vnaprej veselili njenega prihoda! 🙂